1.​ តើអ្វីទៅជាការផ្តល់ជូននៃប្រូម៉ូសិននេះ?
អតិថិជនរបស់ធនាគារ ហ្វីលីព អាចរីករាយនឹងការបញ្ចុះតម្លៃ 1០% លើការទូទាត់អាហារនៅ Li Yuan Noodle Cambodia ដោយគ្រាន់តែជូនដំណឹងដល់បុគ្គលិករបស់ Li Yuan Noodle Cambodia អំពីការទូទាត់តាមរយៈកម្មវិធីទូរស័ព្ទដៃ របស់ធនាគារហ្វីលីព (Phillip Mobile) ហើយបន្ទាប់មកលោកអ្នកនឹងទទួលបានប្រាក់ត្រលប់មកវិញ 15% បន្ថែមនៅពេលធ្វើការស្កែនទូទាត់តាមរយៈ KHQR របស់ធនាគារ ហ្វីលីព ដោយប្រើប្រាស់កម្មវិធីទូរស័ព្ទដៃ របស់ធនាគារហ្វីលីព (Phillip Mobile)។

2. តើប្រូម៉ូសិននេះធ្វើឡើងនៅពេលណា?
ការផ្តល់ជូនមានសុពលភាពចាប់ពីថ្ងៃទី 01 ខែមេសា ឆ្នាំ 2025 រហូតដល់ថ្ងៃទី 31 ខែឧសភា ឆ្នាំ 2025។

3. តើអ្វីទៅជាយន្តការនៃប្រូម៉ូសិននេះ?
អតិថិជនរបស់ធនាគារហ្វីលីព នឹងទទួលបានឱកាសក្នុងការទទួលបានការបញ្ចុះតម្លៃ 10% លើការទូទាត់អាហារអ្នក ហើយបន្ទាប់មកទទួលបានសាច់ប្រាក់ត្រឡប់មកវិញ 15% ទៀត ដោយធ្វើតាមលក្ខខណ្ឌខាងក្រោម៖

លក្ខខណ្ឌ:

– សម្រាប់ការបញ្ចុះតម្លៃ 10% ដំបូង៖ អតិថិជននឹងទទួលបានការបញ្ចុះតម្លៃ 15% ភ្លាមៗលើការទូទាត់សរុប នៅពេលដែលអតិថិជនជូនដំណឹងដល់បុគ្គលិករបស់ Li Yuan Noodle Cambodia ថានឹងធ្វើការទូទាត់តាមរយៈ កម្មវិធីទូរស័ព្ទដៃ របស់ធនាគារហ្វីលីព (Phillip Mobile)។

– សម្រាប់ប្រាក់ត្រលប់មកវិញ 15% បន្ទាប់៖ អតិថិជននឹងទទួលបានប្រាក់ត្រលប់មកវិញ 15% បន្ថែមលើការចំណាយដែលបានបង់រួច បន្ទាប់ពីបញ្ចប់ការទូទាត់ដោយប្រើកម្មវិធីទូរស័ព្ទចល័តរបស់ធនាគារ ហ្វីលីព ស្កេនតាមរយៈ KHQR របស់ធនាគារ ហ្វីលីព ។

  • ចំនួនទឹកប្រាក់ត្រលប់មកវិញ 15% នេះ ត្រូវបានកំណត់ត្រឹម $5.00 សម្រាប់អតិថិជនក្នុងមួយសប្តាហ៍។
  • ចំណាយអប្បបរមា ក្នុងមួយប្រតិបត្តិការចាប់ពី $2.00 ឡើងទៅ។
  • ការផ្តល់ជូននេះមិនមានកំណត់ចំនួនប្រតិបត្តិការសម្រាប់អតិថិជនម្នាក់ៗទេ។
  • ការទូទាត់តាមរយៈកម្មវិធីទូរស័ព្ទដៃ របស់ធនាគារហ្វីលីព ទៅ KHQR របស់ធនាគារ ហ្វីលីព (ទាំង Static និង កម្មវិធីទូរស័ព្ទដៃ Merchant)។
  • ផ្តល់ជូនសម្រាប់អតិថិជនធនាគារ ហ្វីលីព ទាំងអស់ រួមទាំងអតិថិជន E-Account Partial KYC និងបុគ្គលិកធនាគារ ហ្វីលីព។
  • ការផ្តល់ជូននេះមានសុពលភាពតែការបញ្ជានៅហាងផ្ទាល់ ខ្ចប់ ឬទៅយកផ្ទាល់តែប៉ុន្នោះ។
  • ទឹកប្រាក់ត្រឡប់មកវិញនេះមិនអាចប្តូរយកជាសាច់ប្រាក់ផ្ទាល់បានទេ។
  • ធនាគារ ហ្វីលីព និង Li Yuan Noodle Cambodia រក្សាសិទ្ធិក្នុងការកែប្រែ ឬលុបចោលការផ្តល់ជូនដោយមិនចាំបាច់ជូនដំណឹងជាមុន។

4. តើអ្នកណាមានសិទ្ធិទទួលបានការផ្តល់ជូននេះ? តើអតិថិជនគណនី E-Account មានសិទ្ធិទទួលបានប្រូម៉ូសិននេះទេ?
ចាស/បាទ, ការផ្តល់ជូននេះមានសម្រាប់អតិថិជនធនាគារ ហ្វីលីព ទាំងអស់ រួមទាំងអ្នកកាន់គណនី E-Account ដែលបានបំពេញព័ត៌មានត្រឹមត្រូវ និងបុគ្គលិកធនាគារ ហ្វីលីព ផងដែរ។

5. តើខ្ញុំអាចរីករាយជាមួយនឹងប្រូម៉ូសិនបញ្ចុះតម្លៃ 10% + ទឹកប្រាក់ត្រឡប់មកវិញ 15% បានយ៉ាងដូចម្តេច?
លោកអ្នកគ្រាន់តែគ្រាន់តែជូនដំណឹងដល់បុគ្គលិករបស់ Li Yuan Noodle Cambodia អំពីការទូទាត់តាមរយៈកម្មវិធីទូរស័ព្ទដៃ របស់ធនាគារហ្វីលីព (Phillip Mobile) ដើម្បីទទួលបានការបញ្ចុះតម្លៃ 10% ភ្លាមៗលើវិក្កយបត្រសរុបរបស់អ្នក។ បន្ទាប់មកទូទាត់អាហាររបស់អ្នកដោយការស្កេន KHQR ធនាគារ ហ្វីលីព តាមរយៈកម្មវិធីទូរស័ព្ទដៃរបស់ធនាគារ ហ្វីលីព នោះអ្នកនឹងទទួលបានប្រាក់ត្រលប់មកវិញ 15% បន្ថែមភ្លាមៗពីទឹកប្រាក់ដែលបានបង់ផងដែរ។

6. តើខ្ញុំអាចប្រើប្រូម៉ូសិននេះច្រើនដងក្នុងអំឡុងពេលផ្ដល់ជូនបានទេ?
ចាស/បាទ, អតិថិជនអាចធ្វើប្រតិបត្តិការគ្មានដែនកំណត់រក្នុងអំឡុងពេលផ្ដល់ជូននេះ ប៉ុន្តែចំនួនទឹកប្រាក់ត្រលប់មកវិញ(សម្រាប់ទឹកប្រាក់ត្រលប់មកវិញ 15%) ត្រូវបានកំណត់ត្រឹមតែ $5.00 ប៉ុណ្ណោះសម្រាប់អតិថិជម្នាក់ក្នុងមួយសប្តាហ៍។

7. តើប្រូម៉ូសិននេះមានចំនួនកំណត់ក្នុងការចំណាយដែររឺទេ?
ចាស/បាទ, ការផ្តល់ជូននេះមានសុពលភាពសម្រាប់តែការចំណាយចាប់ពី $2 ក្នុងមួយប្រតិបត្តិការឡើងទៅប៉ុណ្ណោះ។

8. តើខ្ញុំអាចទទួលបាន ទឹកប្រាក់ 15% ត្រឡប់មកវិញ នៅពេលណា?
លោកអ្នកនឹងទទួលបានទឹកប្រាក់ត្រឡប់ចូលគណនី 15% វិញភ្លាមក្រោយពេលលោកអ្នកធ្វើការទូទាត់ប្រតិបត្តិការ ដោយជោគជ័យ។

9. តើខ្ញុំអាចរក Li Yuan Noodle នៅឯណាបាន?
អ្នកអាចរក Li Yuan Noodle នៅតាមផ្លូវ 205 កែងផ្លូវ 328 សង្កាត់ទួលស្វាយព្រៃទីពី ខណ្ឌបឹងកេងកង រាជធានីភ្នំពេញ ឬតាមតំណភ្ជាប់នៃផែនទី៖ https://maps.app.goo.gl/HTo2LfDALxFqYMKBA ។

10.តើខ្ញុំអាចស្វែងរកព័ត៌មានបន្ថែមទាក់ទងនឹងប្រូម៉ូសិននេះតាមរបៀបណា?
សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម សូមចូលទៅកាន់ពត៌មានលំអិតនៃប្រូម៉ូសិននេះនៅលើគេហទំព័ររបស់យើងខ្ញុំ រឺទាក់ទងទៅក្រុមការងារទំនាក់ទំនង របស់យើងខ្ញុំតាមរយៈទូរស័ព្ទលេខ 086 930 000 / 089 989 818 / 088 465 9999 នៅ 24/7។