គន្លឹះសុវត្ថិភាព

ការបន្លំ (Phishing) គឺជាមធ្យោបាយមួយរបស់អ្នកបោកប្រាស់ ដើម្បីទទួលបានព័ត៌មានសម្ងាត់ដូចជា ព័ត៌មានលម្អិតគណនីធនាគាររបស់អ្នក ឈ្មោះអ្នកប្រើប្រាស់ ពាក្យសម្ងាត់ ពាក្យសម្ងាត់តែម្តង (OTP) និងលេខសម្ងាត់ (PIN)។ ដូច្នេះ ពួកគេអាចធ្វើប្រតិបត្តិការធនាគារដោយគ្មានការអនុញ្ញាត។ 

អ្នកបោកប្រាស់ អាចក្លែងបន្លំអតិថិជន តាមរយៈការផ្ញើរសារ SMS ជាមួយនឹងតំណភ្ជាប់អាស័យដ្ឋានធនាគារក្លែងក្លាយនៅក្នុងរូបភាពដូចខាងក្រោម៖
អ្នកបានឈ្នះរង្វាន់!
អ្នកបានឈ្នះរង្វាន់!
តំរូវឱ្យផ្ទៀងផ្ទាត់គណនីធនាគាររបស់អ្នក
តំរូវឱ្យផ្ទៀងផ្ទាត់គណនីធនាគាររបស់អ្នក
ការផ្សព្វផ្សាយក្លែងក្លាយតាមរយៈសារ SMS
ការផ្សព្វផ្សាយក្លែងក្លាយតាមរយៈសារ SMS
បញ្ជូនអ្នកទៅកាន់អាសយដ្ឋានគេហទំព័រធនាគារក្លែងក្លាយពេលអ្នកចុចតំណភ្ជាប់
បញ្ជូនអ្នកទៅកាន់អាសយដ្ឋានគេហទំព័រធនាគារក្លែងក្លាយពេលអ្នកចុចតំណភ្ជាប់
រូបភាព QR ក្លែងក្លាយតាមរយៈ MMS
រូបភាព QR ក្លែងក្លាយតាមរយៈ MMS
សំណើរ OTP តាមរយៈសារ SMS
សំណើរ OTP តាមរយៈសារ SMS
ការផ្ញើរសារ SMS ក្លែងក្លាយពីសមាជិកគ្រួសារដើម្បីសុំជំនួយ
ការផ្ញើរសារ SMS ក្លែងក្លាយពីសមាជិកគ្រួសារដើម្បីសុំជំនួយ
អតិថិជនអាចការពារខ្លួនអ្នកពីការបោកប្រាស់ SMS តាមរយៈការណែនាំដូចខាងក្រោម៖
សូមប្រយ័ត្នចំពោះសារ SMS និងប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមក្លែងក្លាយ
សូមប្រយ័ត្នចំពោះសារ SMS និងប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមក្លែងក្លាយ
មិនត្រូវចុចតំណភ្ជាប់មិនស្គាល់អត្តសញ្ញាណ ឬមិនស្គាល់
មិនត្រូវចុចតំណភ្ជាប់មិនស្គាល់អត្តសញ្ញាណ ឬមិនស្គាល់
កុំផ្ទេរប្រាក់ទៅមនុស្សដែលមិនស្គាល់
កុំផ្ទេរប្រាក់ទៅមនុស្សដែលមិនស្គាល់
កុំចែករំលែកព័ត៌មានសម្ងាត់របស់អ្នក ដូចជាឈ្មោះអ្នកប្រើប្រាស់ ឬពាក្យសម្ងាត់ទៅកាន់នរណាម្នាក់ឡើយ
កុំចែករំលែកព័ត៌មានសម្ងាត់របស់អ្នក ដូចជាឈ្មោះអ្នកប្រើប្រាស់ ឬពាក្យសម្ងាត់ទៅកាន់នរណាម្នាក់ឡើយ
សូមចូលទៅកាន់គេហទំព័រផ្លូវការរបស់ធនាគារ PhillipBank តែប៉ុណ្ណោះ
សូមចូលទៅកាន់គេហទំព័រផ្លូវការរបស់ធនាគារ PhillipBank តែប៉ុណ្ណោះ
គេហទំព័រផ្លូវការ
ចែករំលែកលេខកូដ OTP ជាមួយនរណាម្នាក់
ចែករំលែកលេខកូដ OTP ជាមួយនរណាម្នាក់
សង្ស័យថាគណនីរបស់អ្នកត្រូវបានគេប្រើប្រាស់៖

អ្នកអាចបិទ ការចូលប្រើរបស់អ្នកដោយខ្លួនឯង ជាមួយនឹង “e-Banking Access” នៅក្នុងមុខងារធនាគារចល័តរបស់យើង។
ឬអ្នកអាចទូរស័ព្ទទៅ (855)​​ 86​ 930 000 / 89 989 818 / 88 465 9999 (24/7) ដើម្បីឱ្យក្រុមការងារបំរើរសេវាកម្មអតិថិជន ជួយអ្នក។